دمنوش چربی خون

دمنوش چربی خون نیوشا ، با کنترل میزان چربی یا کلسترول و تری گلیسرید خون از انسداد رگها و در نتیجه خطر سکته قلبی و مغزی جولوگیری میکند.

خون دارای دو نوع کلسترول به نام های LDL و HDL است، LDL یا کلسترول بد، ذرات کلسترول را در طول بدن شما منتقل می کند. LDL ساخته شده با اتصال به دیواره رگها، آن ها را سخت و تنگ می سازد، HDL یا کلسترول خوب، کلسترول اضافی را برداشته و به کبد بر می گرداند.

نوع دیگر چربی خون تری گلیسیرید یا VLDL نام دارد، VLDL  نیز همچون LDL ذرات کلسترولی را بزرگ تر ساخته و منجر به تنگ و باریک شدن رگ های خونی می شود. اگر شما تحت درمان کلسترول بالای خون هستید ولی همچنان دارای VLDL بالا هستید، به درمان اضافه تری جهت کاستن آن نیاز خواهید داشت چراکه VLDL حاوی مقادیر زیادی تری گلیسرید است.

 

چگونه می توان HDL یا کلسترول خوب را در بدن افزایش داد؟
۱-دویدن :با ورزش کردن در هفته ۱۲۰۰ کالری بسوزانید
۲-کاهش وزن: با کاهش هر نیم کیلوگرم وزن بدن ( چربی اضافی)، مقدار HDL یک درصد افزایش می یابد.
۳- ورزش کردن قبل از خوردن غذای پر چرب: انجام ورزش منظم قبل از خوردن وعده های غذایی پر چرب، بطور قابل ملاحظه ای HDL را افزایش می دهد.
۴- نکشیدن سیگار:با ترک سیگار فقط  به مدت یک هفته، ۷ واحد مقدار HDL افزایش می یابد.
۵- پرهیز:پرهیز از مصرف زیاد شکر، آرد، سیب زمینی و برنج سفید. غذاهایی که قند خون را افزایش می دهند، باعث کاهش HDL خون می شوند.
برای کاهش مقدار LDL چه باید کرد؟
 از مصرف زیاد چربی ها و کلسترول دوری کنید.
 از افزایش کالری دریافتی بپرهیزید.
 تحرک و فعالیت بدنی را زیاد کنید.
 وزن خود را ثابت نگه دارید.
برای کاهش تری گلیسیرید چه باید کرد؟
  ورزش کنید.
  رژیم غذایی کم چربی داشته باشید.
  از لبنیات کم چرب استفاده کنید.
  چربی های گوشت و پوست مرغ را دور بیاندازید.
  غذای خود را با روغن های گیاهی از قبیل:کانولا ،ذرت و زیتون درست کنید.
  غذاهای پرفیبر را زیاد مصرف کنید.
  از مصرف شیرینی و نوشیدنی های شیرین خودداری کنید.
  از نوشیدن الکل دوری کنید
  پرخوری نکنید.
 آهسته غذا بخورید و غذایتان را خوب بجوید تا به معده تان فرصت دهید به شما بگوید که دیگر سیر شده اید!
 وزن خود را متعادل نمایید.
منابع تری گلسرید
تری گلیسیرید، همان چربی است که در غذا وجود دارد. اگر کالری زیادی وارد بدن شود، بدن مقدار اضافی کالری را به تری گلیسیرید تبدیل کرده و در سلول های چربی ذخیره می کند. چاقی و اضافه وزن، عدم تحرک ، سیگار کشیدن، مصرف الکل و داشتن رژیم غذایی پر کربوهیدرات از عوامل افزایش دهنده تری گلیسیرید خون می باشد. مقدار مناسب تری گلیسیرید کمتر از ۱۵۰ میلی گرم در دسی لیتر می باشد.فردی که دارای تری گلیسیرید بالاست، LDL بالا و HDL پایینی خواهد داشت.

دمنوش چربی خون نیوشا با استفاده از خواص گیاهانی که از بین برنده چربی و تری گلیسیرد خون و جولوگیری از انباشته شدن این چربی ها در دیواره رگها هستند درمان بسیار مناسبی برای چربی بالای خون شما می باشد در ضمن پک چربی خون نیوشا کاهش دهنده فشار خون، رقیق و تصفیه کننده خون، شاداب کننده و رفع کننده عوارض بیماری های قلبی، افزایش دهنده تعریق بدن و خنک کننده قوی بدن، تسکین سردرد، سوزش معده و سوء هاضمه، دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد سرطانی نیز می باشد.

 

دمنوش چربی خون نیوشا برای مدت ۴۰ روز و شامل: دو بسته چای لیمو نیوشا و یک بسته دمنوش ریز میوه های قرمز نیوشا می باشد.