تور سانتیاگو

تور گردی و سفر به کشور های مختلف لذت خاص خود را دارد. مخصوصاً آشنایی با فرهنگ ها و دیدنی های عجیب برخی کشور ها این جذابیت را دو چندان می کند. تور سانتیاگو از جمله تور هایی است که نباید آن را از دست دهید. شما با سفر به شیلی و سانتیاگو یک تجربه ی کاملاً جدید را خواهید داشت.

راهنمای سفر به شهر سانتیاگو

سانتیاگو مرکز شیلی و در آمریکای جنوبی واقع شده است. این شهر در سال 1541 میلادی ساخته شد و در آن زمان به عنوان مرکز اصلی اسپانیا در آمریکای جنوبی شناخته شد. اما در حال حاضر این شهر پایتخت کشور شیلی محسوب می شود. اما از همان ابتدای تأسیس سانتیاگو، با وجود فراز و نشیب ها و مشکلات مختلف، این شهر همواره در جهت رشد و پیشرفت حرکت کرد و هم اکنون نیز یکی از شهر های جهان است که بسیار به صنعت توریسم توجه کرده و همین موضوع یکی از اصلی ترین منابع درآمد کشور شیلی و این شهر به شمار می آید. شما نیز می توانید تور سانیتاگو را برای گذراندن اوقات فراغت تان در آمریکای جنوبی و در طویل ترین کشور جهان انتخاب کنید.

سانتیاگو پرجمعیت ترین و بزرگ ترین شهر شیلی است که چیزی در حدود 5 میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد. هم چنین مساحت کلی این شهر تقریباً 640 کیلومتر مربع می باشد. سانتیاگو از غرب با شهر Valparaiso، از شمال با شهر La Serena، از جنوب با Concepcion و از شرق با کشور آرژانتیس مرز مشترک دارد. این شهر فاصله ی بسیار نزدیکی با اقیانوس آرام دارد. سانتیاگو تقریباً در مرکزی ترین نقطه ی کشور شیلی واقع شده است. شما در سفر به شیلی می توانید بیش تر با این شهر آشنا شوید.

زبان و فرهنگ مردم سانتیاگو

مردم شیلی با گویش شیلیایی صحبت می کنند که الهام گرفته شده از زبان اسپانیولی می باشد. سرعت صحبت کردن مردم شیلی نسبت به سایر اسپانیایی زبان ها بسیار سریع تر می باشد و درک سخنان شان نیز به تبع سخت تر است. مردم شیلی از سطح فرهنگ بالایی برخوردار می باشند. البته فرهنگ این کشور به دلیل سال ها سلطه و استعمار اسپانیا بر این کشور، تحت فرهنگ اسپانیا قرار گرفته است. اما باز هم مردم شیلی در سال های اخیر توانسته اند خود را به خوبی به مردم جهان ثابت کنند.

راهنمای سفر به شهر سانتیاگو

وضعیت آب و هوایی سانتیاگو

آب و هوای سانتیاگو نسبتاً معتدل است. این شهر دارای تابستان های گرم و خشک و زمستان های تقریباً سردی می باشد. میانگین دما در تابستان به حدود 24 درجه می رسد و بیش ترین دمای هوا در روز های گرم سال می تواند به 35 درجه هم برسد. در نتیجه تابستان های سانتیاگو به نسبت گرم است. در زمستان نیز دمای هوا تقریباً به 0 درجه نزدیک می شود. البته زمستان های سانتیاگو زیاد سرد نیست و شما در این فصل نیز می توانید به راحتی به گشت و گذار در شهر بپردازید. ناگفته نماید یکی از دلایل جذب توریست در سانتیاگو تفریحات زمستانی و اسکی در طولانی ترین رشته کوه دنیا می باشد. پس فصل زمستان هم طرفداران خاص خود را برای سفر به سانتیاگو دارد. شما بسته به میل خودتان در هر فصلی می توانید تور سانتیاگو را خریداری کنید و این موضوع کاملاً بستگی به خود شما دارد.

بهترین زمان سفر با تور سانتیاگو

همان طور که گفتیم آب و هوای سانتیاگو به گونه ای است که در هر فصلی می تواند پذیرای گردشگران باشد. اما باز هم اگر بخواهیم بهترین فصل خرید تور سانتیاگو و سفر به این شهر را بگوییم، باید فصل پاییز یعنی از سپتامبر تا نوامبر را برای خرید تور توریستی سانتیاگو به شما معرفی کنیم. در این فصل دمای هوا کاملاً معتدل است و سرما و گرما شما را آزار نمی دهد. اما هزینه و قیمت تور لوکس سانتیاگو گران تر از بقیه ی فصول سال می باشد. اگر هزینه ی سفر برای شما به آب و هوای مقصد بیش تر ارجحیت دارد، شما می توانید دیگر فصول سال را برای سفر به سانتیاگو انتخاب کنید و تور سانتیاگو را به قیمت ارزان تری خریداری کنید.

اطلاعات پرواز و فرودگاه سانتیاگو

اکثر پرواز های از ایران به مقصد شیلی و سانتیاگو به صورت غیر مستقیم از فرودگاه های ایران و به ویژه فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام می شوند. در ادامه لیستی از پرواز های غیر مستقیم ایران به سانتیاگو شیلی را درج خواهیم کرد.

پرواز تهران به سانتیاگو شیلی به صورت غیر مستقیم با دو توقف (یک توقف در دوحه قطر و یک توقف در سائوپائولو برزیل) توسط شرکت هواپیمایی Qatar Airways انجام می شود.

پرواز تهران به سانتیاگو شیلی به صورت غیر مستقیم با دو توقف (یک توقف در دبی امارات و یک توقف در سائوپائولو برزیل) توسط شرکت هواپیمایی Emirates انجام می شود.

پرواز تهران به سانتیاگو شیلی به صورت غیر مستقیم با دو توقف (یک توقف در استانبول ترکیه و یک توقف در پاریس فرانسه) توسط شرکت هواپیمایی Turkish Airlines و AtlasGlobal انجام می شود.

هم چنین پرواز های دیگری نیز توسط همین خطوط هواپیمایی از شهر های مشهد، شیراز و اصفهان قابل انجام می باشند.

فرودگاه شهر سانتیاگو به فرودگاه آرتورو مرینو بنیتز مشهور می باشد و بزرگ ترین فرودگاه کشور شیلی به شمار می آید. شما برای تور سانتیاگو می توانید از پرواز های این فرودگاه استفاده کنید و به مقصد شیلی پرواز کنید. این فرودگاه در ارتفاع 50 متری از سطح دریا واقع شده است و یکی از فرودگاه های پر تردد آمریکای جنوبی محسوب می شود. فرودگاه آرتورو مرینو بنیتز سانتیاگو دارای دو ترمینال می باشد. یک ترمینال برای سفر های داخلی به مقصد شهر های مختلف کشور شیلی و یک ترمینال برای پرواز های خارجی به کشور های مختلف جهان است. قاعدتاً شما در سفر به سانتیاگو باید از ترمینال سفر های خارجی استفاده کنید.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی تور سانتیاگو

قطعاً یکی از دلایلی که شما تصمیم به سفر به یک شهر یا خرید تور آن شهر یا کشور را می گیرید، دیدن مراکز گردشگری و تفریحی آن شهر یا کشور می باشد. شهر سانتیاگو هم مانند دیگر شهر های جهان بسیار پر توریست بوده و جاذبه های گردشگری و البته عمدتاً تفریحی بسیاری دارد.

از جمله ی این مراکز تفریحی می توان به پارک بیسنتناریو، ساحل وینا دل مار، پیست اسکی کولورادو، پارک کوئینتا نرمال، پارک اوهیگینز، باغ وحش ملی و ….. می باشند که گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. به شما نیز پیشنهاد می کنیم، به این مناظر طبیعی و تفرجگاه های شهر سانتیاگو سری بزنید.

اما از جمله جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر می توان به کلیسای جامع سانتیاگو، قصر موندا، موزه ملی تاریخ، تپه ی سانتا لوچیا، کلیسای سانفرانسیسکو و … اشاره کرد. این مجموعه های تاریخی و گردشگری نیز گردشگران بسیاری را در تمام ایام سال پذیرا می باشد.

بهترین مراکز خرید و بازار در شهر سانتیاگو

خرید یکی از مهم ترین بخش های سفر است، که خانم ها هیچ وقت آن را از دست نمی دهند. به تبع در تور توریستی سانتیاگو نیز باید مهم ترین مراکز خرید و بازار های آن را بشناسید، تا بتوانید خریدی مناسب و به صرفه داشته باشید و البته بتوانید اجناسی با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید. ما نیز در این قسمت از مقاله می خواهیم به معرفی بهترین مراکز خرید شهر سانتیاگو و کشور شیلی بپردازیم.

از جمله بهترین مراکز خرید و بازار های سانتیاگو می توان به مرکز خرید آلتولاس کوندس، مرکز خرید بازار لاوگا، مرکز خرید پارک آراکو، دهکده ی صنایع دستی دومنیکس اشاره کرد. مرکز خرید کستانرا، مرکز خرید فلوریدا و بازار مرکزی سانتیاگو نیز از دیگر مراکز خرید و مجتمع های تجاری شهر سانتیاگو می باشد. شما در تورتفریحی سانتیاگو می توانید ساعت ها در این مراکز خرید گشت بزنید و به خرید بپردازید.

بهترین مراکز خرید و بازار در شهر سانتیاگو

سوغاتی های شیلی در تور سانتیاگو

در شیلی و سانتیاگو می توانید در بازار ها و مراکز خرید چرخی بزنید و سوغاتی های مد نظر تان را خریداری کنید. در این جا نیز می خواهیم، تعدادی از سوغاتی ها و اجناسی که بهتر است در تور ارزان قیمت سانتیاگو خریداری کنید را به شما معرفی کنیم. یکی از اجناس و سوغاتی هایی که اغلب گردشگران از سانتیاگو خریداری می کنند، ظروف سفالی است که به گردا معروف می باشد.البته ظروف مسی نیز طرفداران بسیاری را در بین گردشگران دارد. از دیگر سوغاتی های سانتیاگو می توانیم به البسه بافته شده از پشم آلپاکا و کفش اشاره کنیم که خیلی خوب به فروش می روند. هم چنین نوعی سنگ موسوم به سنگ لاجوردی است که به عنوان سوغاتی از سانتیاگو می توانید خریداری کنید.

معروف ترین غذا ها و خوراکی های سانتیاگو

قطعاً هر کشوری غذای مخصوص به خود را دارد که معمولاً به موقعیت جغرافیایی آن کشور هم بستگی دارد. برای مثال در کشور هایی که در اطراف دریا قرار دارند، طبیعتاً در بیش تر غذا های اصلی شان از ماهی و آبزیان استفاده می کنند. در کشور شیلی هم به همین شکل است و خوراکی ها و غذا های خاص خود را دارد. از جمله این خوردنی ها می توانیم به غذا های دریایی مختلف، خوراک ذرت، شیرینی سوپایپلا اشاره کنیم. سوپ آجیاکو نیز از دیگر غذا های مخصوص شیلی است که در تور سانتیاگو پیشنهاد می کنیم، حتما یک بار طعم آن را بچشید. هم چنین نان امپنادا یکی از نان های مخصوص کشور شیلی است که بسیار خواهان هم دارد و بسیار خوش مزه می باشد. گردشگران خارجی هم معمولاً دوست دارند، از غذا های سنتی و محلی این کشور استفاده کنند.

معروف ترین غذا ها و خوراکی های سانتیاگو

خدمات تور سانتیاگو و ویژگی های آن

خدمات گوناگونی در تور سانتیاگو ارائه می شود. از جمله این خدمات می توان به ارائه بلیط هواپیما رفت و برگشت و رزرو اتاق در یکی از هتل های سانتیاگو اشاره کرد. البته هتلی که برای شما رزرو خواهد شد، توسط شما انتخاب می شود و شما می توانید از بین هتل های پیشنهادی تور توریستی سانتیاگو یک مورد را انتخاب کنید. علاوه بر این برای شما بیمه ی مسافرتی و تورلیدر آشنا به شهر در نظر گرفته خواهد شد. شما هم چنین می توانید کارهای دریافت ویزای شیلی و راه های خرید تور سانتیاگو را به آژانس بسپارید. معمولا آژانس های مسافرتی کار های اولیه دریافت ویزا را انجام می دهند و شما تنها برای وقت سفارت باید به سفارت شیلی مراجعه کنید. تور لوکس سانتیاگو معمولا 7 شب و 8 روزه می باشند، اما شما می توانید از تور های 3 شبه شیلی نیز استفاده کنید.

عوامل مختلفی می توانند دست در دست یک دیگر داده و بر قیمت تور توریستی سانتیاگو تأثیر بگذارند. برای مثال این که شما می خواهید در چه هتلی اقامت داشته باشید، یکی از عواملی است که در قیمت تور سانتیاگو تأثیر ویژه دارد. قاعدتاً هزینه ی اقامت در هتل 3 ستاره خیلی ارزان تر از هزینه ی اقامت در یک هتل 5 ستاره می باشد. البته اگر شما با هزینه ی اقامت تان مشکلی نداشته باشید، پیشنهاد می کنیم، اقدام به رزرو اتاق در یک هتل 5 ستاره بکنید. هم چنین زمان سفر شما به شیلی و خرید تور سانتیاگو نیز در قیمت آن نقش بسزایی دارد. معمولا در فصولی از سال که جمعیت گردشگران و توریست های کشور شیلی و سانتیاگو زیاد می شود و افراد زیادی قصد خرید تور سانتیاگو را دارند، قیمت تور تفریحی سانتیاگو کمی افزایش می یابد. علاوه بر این در این زمان قیمت بلیط هواپیما سانتیاگو نیز افزایش می یابد. در مجموع این ها شرایطی بودند که باعث افزایش قیمت تور سانتیاگو می شدند.

جشنواره ها و فستیوال ها در سانتیاگو

یکی از روش های کشور شیلی برای جذب توریست به کشورش برگزاری جشنواره ها و رویداد های بزرگ در شهر سانتیاگو می باشد. یکی از معروف ترین جشنواره هایی که در سطح جهانی برگزار می شود، جشنواره سانتیاگو است که به Santiago Mil معروف است. در این جشنواره هنرمندان و افراد مختلفی از سراسر جهان شرکت می کنند و برای حضور در این جشنواره به سانتیاگو وارد می شوند. این جشنواره در ماه ژانویه برگزار می شود. یکی دیگر از جشن های بزرگی که با شکوه تمام در خیابان های سانتیاگو برگزار می شود، جشن روز استقلال شیلی است که به صورت عمومی در خیابان های شهر اجرا می شود و مردم به رقص و آواز می پردازند و با خوشحالی این روز را جشن می گیرند. شما نیز اگر ماه سپتامبر تور سانتیاگو را رزرو کنید، می توانید شانس تماشای این جشن با شکوه را داشته باشید.

جشنواره ها و فستیوال ها در سانتیاگو

نکات مهم در تور سانتیاگو

نکات بسیار زیادی هستند که در سفر به شیلی و در تور سانتیاگو باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. نکته ی اول این که سعی کنید، پیش از خرید تور توریستی سانتیاگو حتما درباره ی این شهر و کشور شیلی اطلاعاتی کسب کنید و با آژانس های مسافرتی مختلف در این زمینه مشورت کنید. مورد دیگر این که سعی کنید پیش از سفر به سانتیاگو و خرید تور سانتیاگو یک برنامه ریزی دقیق و کامل درباره ی آن داشته باشید. خوب است اگر هزینه های سفر تان را به دقت محاسبه کنید و برای تمام کار هایی که قصد دارید در حین سفر انجام دهید، لیستی تهیه کنید. این کار بسیار به شما در تور سانتیاگو کمک خواهد کرد. ابتدا برنامه تور های سانتیاگو و هزینه ی خرید تور سانتیاگو هر آژانس را دیده و سپس با دیدی کامل تصمیم گیری کنید.