ویزا متریک مرکز درخواست وقت سفارت و ویزای آلمانهدف ویزا متریک در توسعه روابط بلند مدت نهادی با دولت های منتخب و مأموریت های دیپلماتیک است، ایجاد اعتبار و اعتماد بر اساس ارائه خدمات به نیازهای خاص سازمان می باشد. و از این رو هموطنان ایرانی میتوانند کلیه خدمات وقت سفارت و ویزای خود را بر ما محول نمایید و با اطمینان بیشتر وقت سفارت و ویزای کشور آلمان را دریافت نمایند.

به مرکز دریافت وقت سفارت آلمان خوش آمدید.

برای دریافت وقت سفارت آلمان طبق مراحل گفته شده موارد را طی نمایید.

  1. درج عکس پاسپورت به صورت کاملا خوانا ( صفحه اصلی )
  2. درج شماره همراه معتبر
  3. درج شماره تماس ثابت معتبر
  4. درج ایمیل ( برای ارسال جزئیات وقت )

مراحل بالا در کمترین زمان صورت خواهد گرفت که این سهولت و راحتی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد بعد از طی مراحل بالا برای شما یک ایمیل ارسال خواهد شد که تاییده ای انجام کار خواهد بود و بعد از ثبت درخواست شما در مرکز اصلی تعیین وقت سفارت ایمیل دیگری برای شما ارسال خواهد که در آن جزئیات بیشتری ارائه شده است.

یک دعوت نامه برای یک شهروند کشور ثالث برای تضمین هزینه های زندگی اش صادر می شود و همانطور که در پارگراف 1 قانون اقامت آمده است، به عنوان مدرکی دال بر رعایت شرایط اقتصادی مورد نیاز برای اخذ اجازه اقامت عمل می کند.
با نوشتن یک دعوت نامه، دعوت کننده وظیفه اش را برای برعهده گرفتن همه هزینه های مربوط به هزینه های زندگی و مسافرت متقاضی می پذیرد. این نقش می تواند توسط یک فرد یا یک شخص حقوقی انجام گیرد.